svettig.blogg.se

Lyxpass

Kategori: Allmänt

Jag hade ett riktigt lyxpass idag! Jag har först tänkt köra ett 20 minuters intervallpass på crossen, bränner ca. 150 kalorier. Men det var världscupshoppning på tv (därav lyxen) på crossen så det blev 30 minuter intervallträning + 20 minuter vanlig. Allt som allt 50 minuter och dryga 400 kalorier brända, duktig tjej! Och en fjärde plats för Jens Fredricson grattis!
 
Sen körde jag ett benpass, jag brukar inte köra benpass eftersom det tär på mina knän, och det känns nu efter med .. Men jag tänkte att jag kunde köra ett benpass varrannan vecka och sen dra in det mer succesivt så att mina knän vänjer sig! :) 
 
 
 
Här är min budgetsportbh från Pierre Robert! 
Mamma köpte den till mig på Willy's. Hon tyckte så synd om mig som bara kollar på sportbhar för 500 lappen (dem enda som håller mina bröst på plats) så hon tänkte att denna skulle vara bra. Jag kan tänka mig att den är bra för dem med A-B kupa, men jag kan verkligen inte vara med på indoorwalkingpass i denna BHn. Men den fungerar ypperligt till crossen på gymet och sen styrketräning ofc ;) 
+ att den är cp mycket skönare än min andra pansarsportbh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: