svettig.blogg.se

rygg och axlar

Kategori: Allmänt

Schema

Här har ni mitt nya schema för rygg och axlar! Innan har jag bara följt efter Danny, men nu känner jag att jag vill ha lite mer tjejanpassad träning. - Mindre reps och fler sets! Och sen behöver jag inte kötta med tyngderna heller. Men lite motstånd ska det va ;)! 
 
Jag måste bara plugga in vad allt betyder haha! Danny visade mig idag men jag vill ju inte vara helt beroende av honom. 
 
  • Pull Ups 4×6-8
  • Pull Downs (wide grip) 6×8-10 (Superset)
  • Seated Rows 6×8-10 (Superset)
  • One Arm Dumbbell Rows 6×10 (Superset)
  • Reverse Fly’s 6×10 (Superset)
  • Shoulder Press 6×10-12 (Superset)
  • Lateral Raises 6×10-12 (Superset)
  • Push Ups 6×10-12 (Superset)
  • Upright Rows 6×10-12 (Superset)
  • Bent Over Rear Delt Fly 6x 8-10 (Superset)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: